Cyberpunk 2077: Phantom Liberty
Açık dünya aksiyon macera RYO Cyberpunk 2077'nin yeni Phantom Liberty genişleme paketiyle casusluğun ve gerilimin tadını çıkarın. Siber güçlendirmeli paralı asker V rolüne bürünerek sadakatsizlik ve politik entrikalarla dolu olaylarların gerçek yüzünü ortaya çıkarmak için gizli ajan Solomon Reed'le birlik olun.