Cyberpunk 2077: Ultimate Edition
Açık dünya aksiyon macera RYO’su Cyberpunk 2077 ve casus gerilim macera ek paketi Phantom Liberty ile Night City’nin bütün fırsatlarından faydalan. Burası, efsanelerin yazıldığı yer. Peki seninki nasıl olacak?