Ancestral Edition
The Shieldbreaker DLC ile Darkest Dungeon'a yeni bir oynanabilir kahraman katılıyor. Shieldbreaker, zırh delebilen, savunma kırabilen ve düşmanı zehirleyebilen güçlü bir taktik savaşçı. Bu DLC aynı zamanda çeşitli yeni canavarlar ve yeni kullanılabilir eşya türü içeriyor: Aegis Scale.
The Color of Madness DLC'si, düşen bir kuyruklu yıldızın enkaz alanı olmuş Çiftlik bölgesini açmaktadır! Değirmenci ve çalışanlarının kaderini öğrenmeye cüret edeceklerini hangi çılgınlıklar beklemektedir? Savaşarak enkaz alanına ilerle ve bu yeni ürkütücü kristal anormalliğin merkezinde nelerin bulunduğunu öğrenmek için uzay ve zaman aralığında tehlikeye atıl!
The Musketeer, yalnızca üst düzey Kickstarter destekçilerine özel ÜCRETSİZ BİR İNDİRİLEBİLİR İÇERİK kahraman sınıfıdır. Karakter tamamlanmış olup Kundaklı Yay sınıfının yüksek kalitede tekrar kaplanmış halidir.
Tecrübeli besteci Stuart Chatwood tarafından bestelenen orijinal "Darkest Dungeon" müzikleri. Bu DLC, tüm Darkest Dungeon sürümlerindeki 25 parçanın (MP3/FLAC) tümünü içerir. Yakın zamanda 2 yeni The Butcher's Circus parçası eklenerek güncellendi.