Days Gone
Days Gone, küresel bir salgın felaketinden iki yıl sonra vahşi topraklarda geçen bir açık dünya aksiyon-macera oyunudur.
Eski motosiklet çetesi üyesi olan ve ölümün çepeçevre sardığı topraklarda yaşama tutunacak bir sebep arayan ganimet avcısı Deacon St. John'ın yerine geç. Değerli eşya ve silah üretecek ekipmanlar bulmak için terk edilmiş yerleşkeleri yağmala veya şansını, adil ticaret veya daha kanlı yollarla hayatını sürdürmeye çalışan diğer afetzedelerde dene.
PC özellikleri arasında ultra geniş monitör desteği, kilitsiz kare hızı ve geliştirilmiş grafikler (artırılmış detay seviyesi, görüş alanı, bitki örtüsü çizim mesafeleri) yer alıyor.