DEATH STRANDING 2: ON THE BEACH
Efsanevi Hideo Kojima'dan, türünün sınırlarını aşan deneyimin duygu seli yaşatacak bir versiyonu geliyor. KOJIMA PRODUCTIONS, eleştirmenlerden yüksek beğeni toplayan bu konsol oyununun nihai sürümünü çıkarmak ve oyunu PC platformuna taşımak için Nixxes Software ile iş birliği yaptı.
DEATH STRANDING 2: ON THE BEACH'in uçsuz bucaksız açık dünyasında kusursuz bir şekilde bir araya gelen birbirinden farklı arazilere ve ortamlara sahip sayısız bölge, zamanın ilerleyip hava koşullarının ve doğanın değişmesi ile oyunculara çok çeşitli manzaralar ve meydan okumalar sunuyor.
Sam'in görevini tamamlamasına engel olacak çeşitli zorluklar var. Bunlarla doğrudan yüzleşebilir, gizlice etraflarından dolaşabilir veya tehlikeli bölgelerden tamamen kaçınabilirsiniz. Engellerle nasıl baş edeceğinizi kendiniz belirleyin.
Orijinal DEATH STRANDING'te gerçekleşen olaylardan on bir ay sonrasında geçen bu oyunda, insanlığı yok olmaktan kurtarmak ve akıllardan çıkmayan "Should we have connected?" sorusunun cevabını bulmak için çıktıkları bu yeni yolculukta Sam'e ve yoldaşlarına katılın.
Avustralya'yı Kiral Ağ'a bağlamaya çalışan Sam'in yolculuğunun sıradaki bölümüne katılın. Depremler, kum fırtınaları ve orman yangınları gibi doğal afetler, gündüz-gece döngüsü ve dokunduğu her şeyi anında yaşlandıran bir yağmur olan Zaman Sağanağı gibi olaylarla dolu canlı bir ortam boyunca yolculuk edin.
Tehlikelerle dolu bu arazide ilerlemek için yeni altyapı türleri inşa etmeniz, özel ekipmanlarda ustalaşmanız ve bu parçalanmış dünyada dolaşan dünya dışı yaratıklarla yüzleşmeniz veya onlardan kaçmanız gerekecek.
Gizemli Meka askerleri, daha önce görülmemiş BT'ler ve Sam'i sınırlarına kadar zorlayacak yeni baş düşman türleri ile yüzleşin. Yolculuk hazırlığı sırasında, karşınıza çıkacak tehditlerle baş etmek için kullanabileceğiniz makineli tüfek, pompalı tüfek ve el bombası fırlatıcısı gibi silahlar üretebilirsiniz.
APAS geliştirmeleri sayesinde Sam, hayatta kalma şansını artıracak geliştirilmiş silah ateşleme hızı veya gizlenmesine yardımcı olabilecek azaltılmış hareket sesi gibi yeni beceriler öğrenebilir.
DEATH STRANDING'in eş zamanlı olmayan küresel etkileşimleri mümkün kılan meşhur Social Strand Sistemi geri dönüyor. Oyundaki eylemleriniz diğer oyuncuların dünya ile nasıl etkileşim kurduğunu etkileyebilirken ve onların eylemleri de sizin etkileşiminizi etkileyebilir. Bu sistem sayesinde onlarla bağlantı kurup iş birliği yaparak kendi yolculuğundaki diğer Porter'lara yardımcı olun.
İşinize yarayan bir köprü için "Beğeni" bırakın, topluluk projeleri için kaynak bağışlayın, saha ekipmanlarını ortak depolarda saklayın ve diğer Porter'ların düşürdüğü kargolarla karşılaşırsanız yarıda kalan bu teslimatları tamamlayın. Kendi yolculuğuna çıkmış olan oyuncuları desteklediğinizde itibarınız artar ve değerli kaynaklarla yeni teçhizatlara erişim kazanırsınız.