Destiny 2: Bungie 30th Anniversary Pack
Yeni bir zindan, Gjallarhorn Egzotik Roketatarı, Thorn zırh seti ve silah, teçhizat ve Bungie'nin geçmişinden ilham alarak hazırlanan görünüş öğeleriyle dolu bir cephanelik ile Bungie'nin 30. Yıl Dönümünü kutla.
30. Yıl Dönümü Paketi sahipleri ayrıca ücretsiz Dares of Eternity etkinliğinde ek dış görünüş öğesi ödül sandıklarına erişebilir.
Egzotik Gjallarhorn Roketatarı; yeni silahlar, silah süsü setleri, ifadeler, Sparrow'lar, Hayalet Kabukları ve daha fazlasıyla birlikte geri dönüyor. Envanterini Bungie'nin 30. yılını temsil eden ödüllerle, efsanevi bir toplulukla ve sadece yıldızların içinde gerçekleşebilecek bir doğum günü partisiyle doldur.