Detroit: Become Human
Detroit 2038. Teknolojinin geldiği son noktada, insan benzeri androidler her yerdeler. İnsan gibi konuşabiliyor, hareket edebiliyor ve davranabiliyorlar, ancak onlar insanlara hizmet eden makineden fazlası değiller.
Ahlaki ikilemlerle karşılaşacak ve kimin yaşayıp kimin öleceğine karar vereceksin. Detroit'in geleceğini ve insanlığın kaderini nasıl etkileyeceğinizle ilgili binlerce tercih ve onlarca olası son mevcut.