Discord Nitro
Yalnızca ilk kez Nitro kullanacaklar için sınırlı süreli teklif. Abonelik iptal edilmediği sürece her ay 9,99 USD karşılığında yenilenir. Ayrıntılar için Nitro (Yeni sekmede açılır)'ya göz at.