Disgaea 6 Complete
Disgaea serisi, mirasını yaşatmayı sürdürüyor! Bir düşmanı dışında herkesi alt eden zombi Zed ile tanış ve Yıkım Tanrısı'nı yenmek için çıktığı bu yolculukta ona katıl!
Zed, kardeşi Bieko'nun yanında Netherworld merdiveninin en alt basamağında debelenen kendini beğenmiş bir zombi. Bir Yıkım Tanrısı (God of Destruction) yaşam (veya yaşamama) tarzlarını tehdit ettiğinde, Zed yaklaşan tehlikeye karşı durmak için benzersiz Süper Reenkarnasyon (Super Reincarnation) becerisinden yararlanmalı. Yolculuk boyunca Netherworld'ün çarpık ve renkli sakinleriyle bir araya gelecek, çevresinde ve içinde zorluklarla karşılaşacak ve kendisi gibi ölümsüz bir holiganın bile tüm zorluklara karşı koyabileceğini görecek!
Disgaea 6: Defiance of Destiny, serinin önceki oyunlarında hiç görülmemiş oyun ögeleri sunarken, acımasız ama dokunaklı bir hikayeyi çılgın taktiksel savaşla birleştiriyor. Bu doğrultuda hem yeni hem de eski oyuncular, Netherworld'de gerçekten unutulmaz ve benzersiz bir yolculuk yaratabilirler. Özel saldırılar ve birçok müttefik birimin desteğiyle savaşa yıkım getir.
Otomatik, Yeniden Dene ve Yeniden Oynat gibi özelleştirilebilir ayarlar zorlu oyunculara hem de rahat oyunculara kendilerine özel bir şekilde savaşma imkanı tanır. Ve işler yolunda gitmezse, savaşa yeniden katılmak için Süper Reenkarnasyonu kullan ve başarana kadar denemeye devam et. Bu gerçekten de herkes için uygun bir Netherworld!
Düşük statüsünden kurtulup bir Yıkım Tanrısına meydan okuyan Zed'e katıl. Yol boyunca tuhaf karakterlerle tanış, kaotik yeni dünyaları keşfet ve kardeşlik bağı ile azmin gücünü öğren.
Ölümsüz ve Durdurulamaz: Çılgın özel saldırılar ve aralarından seçim yapabileceğin birçok müttefik ile dolu üst düzey taktiksel savaşı deneyimle. İşler sarpa sardığında, başarana kadar denemek için Süper Reenkarnasyonu (Super Reincarnation) kullan!
Hem yeni hem de eski oyuncular, Otomatik Oynatma (Autoplay) ve Şeytan İstihbaratı (Demon Intelligence) gibi özelleştirilebilir oynanış özellikleri ile kendi yaşam tarzlarına uyan çılgın bir deneyim yaratabilir. DISGAEA'ya dalmak hiç bu kadar kolay olmamıştı! Ek olarak, Disgaea 6 Complete daha önce yayınlanan tüm karakter ve kozmetik DLC'lerinin yanı sıra yepyeni boyama DLC'sini içermektedir.