Disney Dreamlight Valley
Disney Dreamlight Valley, hem eski hem de yeni Disney ve Pixar arkadaşlarının yer aldığı görevler, keşifler ve ilgi çekici etkinlikler içeren zengin bir yaşam simülasyonu ile macera arası türde bir oyundur.
Bir zamanlar cennet gibi bir diyar olan Dreamlight Valley, Forgetting (Unutkanlık) gelene kadar Disney ve Pixar karakterlerinin uyum içinde yaşadığı bir yerdi. Night Thorns (Gece Dikenleri) tüm diyara yayıldı ve bu büyülü yere bağlı harika anıları kopardı. Gidecek başka bir yeri olmayan Dreamlight Valley'in umutsuz sakinleri, Dream Castle'da (Rüya Kalesi) kilitli kapılar ardında çekildi.
Şimdi bu dünyanın hikâyelerini keşfetmek ve büyüyü Dreamlight Valley'ye geri getirmek senin görevin!
Dream Castle'ı Forgetting'in sinsi pençesinden kurtar ve Anna ve Simba gibi harika kraliçeler ve krallar dâhil olmak üzere çok sevilen Disney ve Pixar karakterlerinin benzersiz Diyarlarının kilidini aç. Her Diyar, dostluğu Vadi'ye geri getirme görevinde çözmen gereken bulmacalarla dolu benzersiz mücadeleler içerir.
Macerana Vadi'de başlayacaksın ancak yolculuğun seni sonsuzluğa ve ötesine götürecek! Forest of Valor'da (Yiğitlik Ormanı) neler olduğunu keşfet ve ikonik Disney ve Pixar kahramanlarının ve kötü adamlarının mücadelelerini üstlenirken en derin mağaralara meydan oku. Kim bilir kimleri veya neleri keşfedeceksin.
Vadi'yi, Forgetting'in pençesinden kurtar ve Dreamlight Valley'i sahiplenerek eski güzel günlerine geri götür. Dreamlight Valley'de tamamen özelleştirilebilir bir düzen, yaratıcı peyzaj ve binlerce dekoratif öğe ile tam da hayalindeki yerleşim yerini inşa edebilirsin.
Sahilde Moana'nın yanına mı yerleşeceksin yoksa Plaza'daki kapı komşun Buzz Lightyear'ı mı arayacaksın?
İçindeki prensesi, kötü adamı veya Disney hayranlığını ortaya çıkar! Eşsiz kıyafetleri bir araya getir ve evini binlerce harika eşyayla süsle. Touch of Magic aracını kullanarak Disney ve Pixar'dan esinlenen çıkartmalarla birlikte kendi tasarımlarını bile oluşturabilirsin!
Oyun içi Kamera sayesinde Mirabel ile bir gün batımı özçekimi yapmaya, Remy ile bir mutfak kreasyonu oluşturmaya veya sadece bir anın tadını çıkarmaya hazır ol.
Yeni içerik, her zaman keşfedilecek yeni bir şey anlamına gelir. Vadi'de yeni karakterlerle tanış, Scrooge's Store'daki en yeni giyim ve mobilya koleksiyonlarına göz at ve zorlu oyun içi etkinlikleri tamamla! Yeni maceralar keşfetmek için düzenli olarak Dreamlight Valley'ye dönüş yolunun hayalini kurmayı unutma!