Dispatch
En büyük düşmanına karşı savaşırken meka zırhı yok olan Robert Robertson, namı diğer Mekamen olarak bir süper kahraman dağıtım merkezinde çalışmaya dağıtım memuru olarak çalışmaya başla. Eski süper kötülerden oluşan bir grubu hizaya sokmak için bir yandan kahramanlarını idare edip ofis içi dengelerle uğraşmak, diğer yandan da düşmanından intikam almak için zırhını tamir etmek zorundasın.
Dispatch'te verdiğin her karar, hikâyenin akışına yön verir. Mola odasındaki ayaküstü şakalaşmalardan sahadaki ölüm kalım anlarına kadar yaptığın bütün seçimler; kahramanlarla olan ilişkilerini, onların sadakatini ve hikâyenin seyrini doğrudan etkiler.
Hikâyesini strateji ve mizahla harmanlayan Dispatch, hem pelerin takanların hem de masanın arkasında gizlenenlerin gerçek kahramanlığı keşfedeceği bir yolculuk.