Doors: Paradox
Doors: Paradoks, sihir, kafa kaşıma ve 5 saatten fazla eğlence dolu zengin bir dünyada geçen rahatlatıcı, diorama bulmacadan bir kaçış oyunudur!
Keşfedilmemiş bir portaldan sıcacık bir ormana, ardından bereketli bir çöl vahasına ve ardından geleceğe götüren olağanüstü zaman yolculuğu rehberi Zula'ya eşlik mi ediyorsunuz!?
Nereye giderseniz gidin, görev basittir - bulmacaları çözün, kapıyı açın ve bir sonraki heyecan verici yere seyahat edin - sadece kaybolma, yer geniş ve eski sırlarla dolu.