Escape from Tarkov: Arena
Escape from Tarkov: Arena, Escape from Tarkov’un zorlu mekaniklerini ve hızlı tempolu baskınlarını birleştirerek oyunculara Tarkov evrenine dair yeni bir bakış açısı sunuyor.
“Tarkov şehri kaosla dolu. Şirketler ve özel askeri şirketler sokaklarda savaşlarını sürdürürken, Ref liderliğindeki gizemli bir grup olan Arena’nın ustaları gölgelerde faaliyet göstermektedir. En iyi savaşçıların zafer, para ve hayatta kalmak için savaştığı gizli savaş alanları yarattılar.”
200’den fazla silah ve yüzlerce aksesuar arasından mükemmel setinizi yaratın. Escape from Tarkov’da yıllar içinde yaratılan, eski klasiklerden benzersizlere kadar yüm silah cephaneliği artık emrinizde. En küçük ayrıntısına kadar özelleştirin.
Savaşlardaki başarınız yalnızca iyi tasarlanmış silahlara ve ekipmanlara değil, aynı zamanda müttefiklerinize de bağlıdır. Güvenilir yoldaşlardan oluşan bir ekip toplayın, taktikleri geliştirin ve düşmanın stratejisini alt edin. Arenadaki en deneyimli ve tehlikeli dövüşçü ol!
Sıralamalı oyunlara katılın ve efsanevi bir Arena gladyatörü olun. Turnuvalarda becerilerinizi test edin veya Arena Cup Serisi profesyonel lig yayınlarında en iyilerin en iyisini izleyin.