Expeditions: Rome
Kısa süre önce bilinmeyen bir siyasi rakibi tarafından babası katledilen ve Roma'dan kaçarak Yunan isyancıların kontrolü altındaki askerî kampa sığınmak zorunda kalan genç Legatus olarak hikâyene başla! Zaman geçtikçe askerî hünerlerini herkese kanıtla, savaş meydanında çarpışarak gitgide güçlen ve herkesin saygı duyduğu ve korktuğu Legatus'a dönüş.
Expeditions: Rome dünyasında gerçekleştireceğin her eylemle, Yunanistan'ın mavi koylarından Galya'nın balta girmemiş ormanlarına kadar her yerde Roma'nın iradesini hissettir. İnsanların seni ve Roma'yı nasıl göreceğine sen karar vereceksin. Demir yumrukla düşmanlarının üzerine mi çökeceksin? Yoksa politik kurnazlıklara mı başvuracaksın? Cumhuriyetin bıraktığı politik mirasla mı yola devam edeceksin? Yoksa Roma Senatosu'nun karmaşık siyasi atmosferinde zafere ulaşmak için kendi yolunu mu çizeceksin? Her seçim oldukça önemli! Birliklerinin, yoldaşlarının ve Roma'nın geleceği söz konusu...