Fabledom
Fabledom, sizlere erişilebilir ve sezgisel bir Şehir İnşa Etme deneyimi sunuyor, oyunu herkes kolayca öğrenip oynayabilir, ancak zorluk ayarları sayesinde daha deneyimli oyuncular için hâlâ zorlu bir mücadele sunabilir.
Romantizm unsurlarının, oyunu oynama biçiminiz ve oyundan ne derece keyif alacağınıza büyük etkisi olacak. Aşka ve samimiyete odaklanan Fabledom, sizlere etkileşime girmek için 6 farklı hükümdardan birini seçebileceğiniz, Krallığınız için benzersiz görevler ve binalar edinebileceğiniz yeni şehir kurma mekanikleri sunuyor!
Mistik Maden inşa ederek Fabllarınızı para yağmuruna tutun, ancak bunu kendi cebinizden yapın çünkü troller bu tür girişimleri çok severler. Krallığınızı onların kötü niyetli istilasından korumak için ordunuzu ve kahramanınızı bir araya getirin!
Ekonominizi inşa edin, büyümek ve gelişmek için nadir kaynak takası yapın. Fabledom'da diğer krallıklarla etkileşim kurmanın birçok yolu var. Diplomasiyi nasıl yürüttüğünüz ilerlemenizin gidişatını belirleyecek.