Falcon Age
Yavru bir doğanla bağ kurun ve maceraya çıkın. Falcon Age, kültürel mirası olan kayıp doğan avı sanatını geri kazanmak için otomatikleştirilmiş sömürgecilerden oluşan bir güce karşı verdiği savaşta Ara olarak oynadığınız, birinci şahıs tek oyunculu aksiyon macera oyunu. Oyun, istilacı makineler tarafından kültürü yok edilmiş, kaynakları tüketilmiş ve çöle çevrilmiş ölen bir koloni gezegeninde başlar. Ara, ufak bir suç nedeniyle haksız yere hapse atılmıştır. Yalnız bir hücrede kaderini beklerken, genç bir doğanı arkadaş edinerek zaman geçirir. Birlikte kaçarlar ve direnişin özgürlüğünü kazanmasına ve istilacıları kovmasına yardım etmek için maceraya çıkarlar.