Far Cry 6 - Ücretsiz Deneme
Çağdaş bir devrimci gerilla mücadelesinin adrenalin yüklü dünyasına hoş geldin. Hedefin, Antón Castillo diktatörlüğünü yerle bir etmek. Muhteşem mekanlar, yoğun silahlı mücadele ve muazzam çeşitlilikte oynanış deneyimleri sunan Far Cry'ı keşfet. Ardından, maceranı sürdürmek için oyunu satın almak istersen tüm ilerlemen korunur.
Zamanın adeta geçmişte takılıp kaldığı tropikal bir cennete, Yara'ya hoş geldin. Yara diktatörü Anton Castillo, kanlı adımlarını takip eden oğlu Diego ile birlikte, ülkeyi geçmişin parlak günlerine geri döndürme iddiasıyla demir yumrukla yönetiyor ve hiçbir zorbalıktan kaçınmıyor. Bu zalim rejim elbette devrimci bir ayaklanmaya yol açıyor.