Far Cry Primal Apex Edition
Oros'taki en büyük hayvan olan yüce mamut olarak oynamak için şamanın fincanından için. Düşmanları ezdikçe ve sürüyü diğer yaratıklardan ve insanlardan korurken gücünü hisset.
YENİ BİR SİLAH, BLOOD SHASTI CLUB: Bir zamanlar Udam'ın vahşi lideri Ull tarafından kullanılan kemik ve dişten kanlı bir sopa. Silah kırılmazdır ve alevle yok edilemez.
Az bulunan kaynaklara erken erişim ve benzersiz özelleştirme seçenekleri sunan 4 GELİŞTİRME PAKETİ.
SABRETOOTH PAKETİ: İşlemek için hayvan postuna erken erişim + Oros'taki kılıç dişli kaplanların birçoğunu vahşi Flame Fang Sabretooth'la değiştirir.
OWL PAKETİ: İşlemek için kaynaklara erken erişim + benzersiz Wenja kabile boyası ile kollarını süsle + öfkeli bir fırtına bulutunun karanlık tüylerini vererek baykuş arkadaşının görünümünü değiştirir.
MAMMOTH PAKETİ: Dayanıklılık arttırıcı tarife erken erişim + Oros'taki mamutların birçoğunu gizemli Ash Back Mamut'ları ile değiştirir.
BOMB PAKETİ: Hayatta kalma şansınızı arttırmak için 2 ekstra fileye erken erişim.