Farming Simulator 22
Günümüz çiftçilerinden biri ol ve Amerika ve Avrupa'daki üç farklı ortamda çiftliğini inşa ederken yaratıcı çözümler kullan. Farming Simulator 22 tarıma, hayvancılığa ve ormancılığa odaklanan envaiçeşit çiftçilik operasyonu sunarken şimdi de mevsim döngülerinin olduğu heyecanlı bir eklemeyle sizlerle!