Fly Corp
Dünya çapında yaklaşık 200 bölge ve on binlerce şehir! Herhangi bir şehirde bir havaalanı inşa edebilir ve yolcu taşımaya başlayabilirsin. Birçok farklı konum olması, her birine uyum sağlaman gerektiği anlamına gelir: Avrupa’da mesafeler kısa ve ağı yönetmek kolayken, daha uzaktaki şehirler arasında oluşturacağın rotaları ise iyi seçmen gerekir çünkü mesafe ne kadar uzaksa maliyetin de o kadar yüksek olacaktır.
Bazen rastgele olaylar da meydana gelir. Bunlar olumlu (örn. şirketine yapılan yatırımlar), olumsuz (belirli bölgelere veya bölgelerden uçuşların durmasına sebep olan felaketler) veya tamamen saçmasapan (bir iş adamının türbülans sırasında kahvesini döktüğü için size dava açması) olabilir. Neyle karşılaşacağını asla bilemezsin!
Editör’de kendi senaryolarını oluşturup yayınlayabilir ya da diğer oyuncular tarafından oluşturulan yüzlerce farklı senaryodan dilediğini oynayabilirsin!
Oyunda, zengin özelliklerle donatılmış bir Senaryo Editörü bulunmaktadır. Herkes kendi senaryosunu oluşturup sunucuya yükleyebilir veya başkaları tarafından oluşturulan senaryoları oynayabilir; dolayısıyla her zaman yeni içerikler bulabilirsin.