From Dust
Gördüğün ve etkileşime geçtiğin her şeyin dinamik olarak gelişerek sürekli yenilenen bir deneyimi beraberinde getirdiği en gelişmiş gerçek zamanlı doğa simülasyonu oyunlarından birinin sandbox'ında oyna.
Gelişen oynayışa sahip nefes kesici 13 bölgeyi keşfet. Gizemli bir takımadada bulunan doğal güçlerde ustalaş ve ilkel bir kabilenin atalarından kalma kayıp güçleri geri kazanmasına yardım et.
Shader Model 3.0 veya daha üstü ile DirectX 9.0c uyumlu 256 MB ekran kartı (*desteklenenler listesine göz at)