Geneforge 1 - Mutagen
Geneforge 1 - Mutagen garip ve yeni bir dünyada benzersiz ve tamamen açık uçlu bir fantastik macera sunuyor. Muazzam hayat oluşturma gücüne sahip büyücüler olan Shaper'lardan (Şekillendirici) birisin. Bir alet, tuzak veya ordu mu lazım? Bunu ortaya çıkarmak senin elinde. Güçlü yaratıklar oluştur ve tamamen senin emirlerini dinlesinler. Genellikle.
Geneforge 1 - Mutagen nasıl oynamak istediğine dair benzersiz bir özgürlük tanıyor. Rakiplerini ezip geçmek için büyü veya ölümcül hayvanlarını kullan. Ya da hile yaparak, diplomasi kullanarak veya gizlenerek tek bir düşmana bile saldırmadan oyunu kazan. Düşman fraksiyonlardan birini seç veya her şeyi yok et. Bölüm sonu canavarını yen veya taraf değiştirip ona katıl. Kılıçlar, füzeler veya büyülerle tek başına savaş veya sana özel mutant canavar ordunu oluştur.
Geneforge seksenden fazla keşfedecek bölgeye, 50 saatten fazla oyun süresine ve benzersiz tekrarlanabilirliğe sahip destansı bir fantastik macera oyunudur. Birçok farklı sona erişebilmen için düzinelerce yeteneğin, becerinin ve hayvanın içinden istediğini seç. Yüzlerce büyülü eserin peşine düş, bazıları gerçekten garip. Shaper'ların kayıp çılgın bilimsel araştırmalarını bulmak için bir yarış var. Kim kazanacak? Bunu belirlemek sana kalmış.