Genshin Impact
Kayıp kardeşini bulmak ve elementlerin tanrıları olan The Seven'dan cevap almak için bir yolculuğa çık. Bu harikulade dünyayı keşfet, çok çeşitli karakterlerle güçlerini birleştir ve Teyvat'ta yer alan sayısız gizemi çöz...
Genshin Impact bir açık dünya macera oyunudur. Yani Teyvat'a adımını attığın ilk andan itibaren, dayanıklılığını iyi ayarladığın sürece dağlara tırmanarak, nehirleri geçerek her türlü manzaraya tanıklık edebilirsin. Ortalıkta gezinen periler veya tuhaf mekanizmalar görmek bir sürprizin habercisi olabilir, onları keşfetmeye ne dersin?
Teyvat'ta kendine özgü hikayeleri, kişilikleri ve yetenekleri olan çeşitli karakterlerle takım kurarak birlikte canavarları alt edip gizemleri ortaya çıkarabilirsiniz. Bazen Jueyun Gölü'nün zirvesinde durup önünde uzanan bulutları ve uçsuz bucaksız ovaları seyrederken Teyvat'ta daha uzun kalmayı isteyebilirsin... Ancak kayıp kardeşini bulmadan dinlenmek ne mümkün? Devam et Gezgin, asıl yolculuk daha yeni başlıyor!
Oyun, sosyalleşme ve yaratıcılığın bir araya geldiği rüya gibi bir yer olan Bin Yıldız Diyarını hemen oyna! Bu muhteşem Diyarda Manekin'lerini kişiselleştir, Diyar Lobisinde yeni arkadaşlar edin ve Diyar Aşamalarını seçerek çeşitli maceralara atıl...