Henry Halfhead
Henry Halfhead erişebildiği her nesneye dönüşebilme yeteneğine sahip olan garip, küçük bir karakterin öyküsünü anlatan ilgi çekici bir sandbox macera oyunudur. Her nesnenin eşsiz özelliklerini ve yeteneklerini keşfet. Onları birlikte zekice kullanarak Henry'nin pek de sıradan olmayan günlük yaşamına tanık ol.
Yaptığın her haylazlığa tepki veren bir anlatıcının mizah dolu anlatımıyla neşeli bir öykü yaşa. Hep oyunbaz ve meraklı kalması için yaşamının farklı aşamalarında Henry'ye eşlik et. Dene, keşfet ve günlük yaşama yeniden eğlence kat!