Ayrton Senna efsanesi bu tasarım ve hız mücevherinde yaşamaya devam ediyor. İngiliz otomobil markasının yarattığı gerçek spor otomobilin orijinaline sadık bir replikası olan McLaren Senna, Formula 1 takımının DNA'sı ile 3 defa dünya şampiyonu olan Brezilyalı ölümsüz pilotun klasını, otomobil ile sürücü arasındaki en saf bağı yaratan bir başyapıtta bir araya getiriyor.
Hemen bu tek kapılı arabanın direksiyonuna geç ve büyülenmeye hazır ol. Herkesi geride bırak ve Senna'nın en sevdiği yere, yani Birincilik kürsüsüne ulaş! Aynı hızla koleksiyonuna ekle!