Dünyanın en havalı arabaları geri döndü ve eğlence sonraki seviyeye taşınıyor! Çılgın yeni mekaniklere sahip 130’un üzerinde araçla yarış. Nefes kesici yeni ortamlarda ve farklı oyun modlarında pistler inşa et, çevrimdışı ve çevrimiçi olarak eğlencenin tadını çıkar!