Bulmacaları Zor
Human Resource Machine'de bulmacaları çözmek için küçük ofis çalışanları programla. İyi bir çalışan ol! Makineler işini elinden almaya geliyor.
Human Resource Machine, bu tarz oyunların meraklıları için bir bulmaca oyunudur. Her bir seviyede, patronun sana bir iş verir. Küçük ofis çalışanını programlayarak süreci otomatik hale getir. Başarılı olursan, geniş ofis binasında bir yıl daha çalışmak için bir sonraki seviyeye terfi edeceksin. Tebrikler!