HyperParasite
HyperParasite acımasız, her oynadığında değişen yukarıdan aşağıya bakış açılı iki analoglu nişancı oyunudur. Düşmancıl bir parazitimsi uzaylı olarak bir insan konaktan diğerine atlayacak, tüm insan ırkını ele geçirirken her birinin özel savaş kapasitelerinden faydalanacaksın!
HyperParasite acımasız, her oynadığında değişen yukarıdan aşağıya bakış açılı iki analoglu nişancı oyunudur. Bir insan konaktan ayrılmak ve bir başkasının kontrolünü almak demek pratik olarak sınırsız olasılığa sahipsin demek - her karakter tipi farklı bir güce, zayıflığa, kapasitelere ve silahlara sahip.