Journey to the Savage Planet
ÖNCÜ PROGRAMINA HOŞ GELDİN! Kindred Aerospace'in (en iyi 4. yıldızlararası uzay keşif şirketi) en yeni üyesi olarak görevin ARY-26 gezegeninin insanlara uygun olup olmadığını belirlemek. Ekipman ve tecrübe bakımından yetersiz olabilirsin ama bol şans!