Kerbal Space Program
Çok sevilen Kerbal Space Program uzay uçuş simülasyonu oyununun ikincisi. Heyecan verici yeni parçalar, nefes kesici görseller, tamamen yenilenmiş kullanıcı arayüzü ile Harita Görünümünün yanı sıra keşfedilecek yeni ve detaylı ortamlarla uzay macerasının yeni nesline adım at.Kerbal Space Program'ın üç oynanış modu var. Bilim Modunda (Science Mode) deneyler gerçekleştirerek yeni teknolojilerin kilidini aç ve Kerbal halkının bilgi dağarcığını geliştir. Kariyer Modunda (Career Mode) uzay programının inşaat, strateji, fonlama, yükseltme ve daha pek çok yönünü kontrol et. Sandbox Modunda oyundaki parçalarla ve teknolojilerle istediğin her uzay aracını inşa et.
Kerbal ekip üyelerinin işe alımından, eğitiminden ve kahraman olmak için uzaya gönderilişinden sorumlu ol.
Uzay araçlarını bir araya getirerek uzay istasyonları, devasa yıldız gemileri veya yeni gezegenlerde üsler kur.
Uzay aracın ile Kerbal Space Center arasında iletişim kurmak için bir iletişim ağı oluştur.