Knights of Honor II: Sovereign
Knights of Honor II: Sovereign, büyük strateji türüne açılan bir kapı olmanın yanı sıra oyunculara istedikleri derinliği sağlarken yaşayan, nefes alan, canlı ve taze bir minyatür dünya sunar. Kraliyet meclisini seçerken dikkatli ol ve halkının kaderini belirlerken onlara zenginlik, fetih, entrika, ticaret veya yenilgi sun! Topraklarını savunmak için ordular kur ya da düşmanına savaş aç, hatta aksiyon dolu RTS savaşında doğrudan savaşa bile girebilirsin. Yol açıldı: Halkının gerçek Hükümdarı ol.
Knights of Honor II: Sovereign oyununda Kraliyet Meclisi emrindeki en önemli araçlardan biridir. Şövalye seçimin, becerilerini önemli ölçüde etkiler ve oynayış tarzının tonunu belirler.
200'den fazla tarihi krallıktan biriyle senaryona başla ve 300'den fazla bölgeyle topraklarını genişlet. Topraklarının ordunu destekleyebileceğinden emin olurken ekonomini geliştir ve değerli mallar üret.
İngiliz uzun yay okçularından acımasız İskandinav savaşçılarına ve güçlü kuşatma makinelerine kadar 100'den fazla farklı askeri birlik arasından seçimini yap ve sınırlarını savunmak ve düşmanlarınla savaşmak için büyük ordular kur.
Doğru taktiksel kararlar vermesi için kimseye güvenmiyor musun? O zaman adamlarını savaşa kendin götür! Knights of Honor II: Sovereign en fazla dört ordulu heyecan verici gerçek zamanlı strateji meydan savaşları ve kuşatmalar sunar.
Knights of Honor II: Sovereign 6 oyuncuya kadar çok oyunculu oyunu ve farklı oyun modlarını destekler: Ortak oyunda ortaçağ dünyasını beraber fethedin veya takımlar halinde ya da herkese açık oyunda birbirinizle savaşın.