Last Day of June
En sevdikleri yere büyüleyici bir turla başlayan o günde Carl ve June'a katılın; günü – ve June'un hayatını – kurtaracak olaylar silsilesinin kilidini açmaya çalışırken bu sinematik deneyimde kendinize şu soruyu sormak zorunda kalacaksınız: "Sevdiğim kişiyi kurtarmak için ne yapardım?"
Last Day of June, yıldız oyun geliştiricileri ekibinden aşk ve kayıp hakkında interaktif bir masal.