League of Legends
150'den fazla şampiyon, herkese uygun oynanış tarzı. Suikastçı olup sezdirmeden yaklaş, nişancı olup hedefine kurşun yağdır veya destek olup takım arkadaşlarına kalkan ver. Zarif kılıç ustalarından devasa canavarlara, çeşitli ve devamlı büyüyen şampiyon havuzundan istediğini seç ve oynamak istediğin gibi oyna.
Derecelide tırmanışa geç ve dünyanın en rekabetçi esporunda ustalığını kanıtla. Tekli sıraya girebilir, yanına bir dost kapabilir veya arkadaşlarınla dev bir takım oluşturabilirsin. Aynı seviyedeki oyuncularla savaş ve en tepeye yüksel. Rakiplerin güçlü ama sen daha güçlü olacaksın.
Zaferin tadı arkadaşlarla bir başka. Takımını kur, bir rol seç ve dostlarınla birlik olup en çetin rakiplerin bile hakkından gel. Zor bir maceraya hazır mısın? Clash turnuvaları için ekibini kur ve rakiplerini bozguna uğratıp özel ödüller kap.