Dünya'yı kadim bir dijital iblisten ve her şey yanarken kendilerini güneş ışınlarına teslim edebilecekleri, gölgesiz bir dünya düşleyen güneşe tapanlardan kurtarmak için savaşan avcı Aloy'a katılın.
Makineleri Aloy olarak tek başınıza avlayın veya renkli kahramanlar Varl, Teersa ve Erend'i açıp eşsiz becerileriyle zorlukların üstesinden gelin. Eğlenceyi ister çevrimiçi başka oyuncularla paylaşın* ister inovatif eşli koltuk modunda tek bir ekrandan oynayıp her zaman aynı dünyada kalın.
Gür ormanları ve yüce dağlarıyla Horizon dünyasından esinlenilmiş çarpıcı LEGO mekânları keşfedip Aloy'un gizemli geçmişinden sırları gün yüzüne çıkarın. Yer altı Kazanlarına ulaşın veya ikonik Uzunboyunlara tırmanın. Hepsi LEGO yapım parçalarıyla yeniden tasarlandı.