Martha Is Dead
Oyun, yetişkin bir izleyici kitlesi için önerilmiştir ve ESRB M (Yetişkin), PEGI 18 ve USK 16 olarak derecelendirilmiştir. Oyun; kan, parçalanma, insan vücudunun şekil bozukluğu, düşük yapma ve kendine zarar verme içeren yetişkinlere göre sahnelerin tasvirlerini rahatsız edici bulabilecek oyuncular için önerilmez.
Martha Is Dead, gerçeklik, batıl inanç ve savaşın trajedisi arasındaki çizgilerin bulanıklaştığı 1944 İtalya'sında geçen, karanlık bir birinci şahıs psikolojik gerilim oyunudur.
Alman ve Müttefik güçleri arasındaki çatışma yoğunlaşırken bir kadının hırpalanmış bedeni boğulmuş olarak bulunuyor... Martha!
Martha öldü ve Alman bir askerin genç kızı olan ikiz kardeşi Giulia, kaybın akut travması ve bu cinayetin sonuçlarıyla tek başına baş etmek zorunda. Gerçeğin peşindeki yolculuk gizemli folklorik unsurlar ve savaşın giderek yaklaşan uç korkuları ile örtülü.
"The Town of Light"'ın yaratıcısı ve gerçeklik temelli, zor konulara odaklanan anlatıma dayalı oyunlarda uzman ödüllü geliştirici LKA'nın ikinci oyunu.
Martha Is Dead, gerçeği arayan ancak kendi de bazı sırlar saklayan genç bir kadının gözünden tarihin karanlık bir döneminde kaybın, ilişkilerin ve psikolojik unsurların bir keşfidir.
Nefes kesici bir şekilde hazırlanan Toskana kırsal bölgesini yürüyerek, tekne ile ya da bisiklet ile özgürce keşfet. Martha Is Dead'in gerçekliğe dayanan bölgeleri ve tarihî arka planı gerçek olaylardan ve mekânlardan ilham alınarak gerçek LKA tarzı ile aslına sadık kalınarak yeniden yaratılmıştır.
Baskılanmış anılarını hatırlamak için kukla tiyatrosunda sayısız kukla bölümünü oyna.
Oyunun yeni özelliklerini açığa çıkarmak ve Lady'nin ruhunu çağırmak için sembolleri aç ve tarot kartlarını kullan.
Sadece keyif aldığın için fotoğraf çek, ayrıca hikâyede ilerle ve oyun dünyası hakkında daha fazla şey keşfet. Bir simülatör sana 1940'ların fotoğrafçılık dünyasında rehberlik edecek, böylece kendi fotoğraflarını tamamen çalışan bir oyun içi karanlık odada yıkayabileceksin!