Marvel's Midnight Suns
Marvel's Midnight Suns; bir RPG oyununun zengin hikayesini, karakter ilişkilerini, kişiselleştirme ve ilerleme özelliklerini devrim niteliğindeki yeni bir kart tabanlı taktik oyununun taktiksel strateji ve savaş mekanikleriyle birleştiren bir oyun. Marvel Evreni'nin karanlık yüzünde geçen bu macerada dünyanın bugüne kadar karşılaştığı en büyük tehdit olan Lilith ve eski tanrı Chthon'un iblis güçlerine karşı savaşırken efsanevi Marvel Süper Kahramanları ve tehlikeli doğaüstü savaşçılarla yıkılmaz bağlar oluşturacaksınız.
Siz, Marvel Evreni'nin tamamen kişiselleştirilebilir ilk orijinal kahramanı olan the Hunter'sınız. Görünüşünüzü kişiselleştirin, olaylara vereceğiniz tepkileri seçin ve The Avengers, X-Men, Runaways ve diğer Marvel efsaneleriyle arkadaş olun. Benzersiz bir deneyim yaşamak için hangi görevlere çıkacağınıza ve görevlerde yanınıza kimi alacağınıza karar verin ve diğer pek çok seçeneği değerlendirin.
Çarpışmalar, taktik oyunlarının en iyi unsurlarını ve kart tabanlı dövüşleri benzersiz ve heyecan verici bir deneyimde bir araya getiriyor.
Süper Kahramanların boş zamanlarında ne yaptıklarını keşfedin. Lilith ve kölelerine karşı savaşınızda size yardımcı olacak güçlü ve gizli eşyaları ve gizemleri bulmak için kendi gizli üssünüz olan The Abbey'i keşfedin. Çizgi romanların ve filmlerin ötesine geçip, en sevdiğiniz Marvel kahramanlarını yakından tanıyın ve onlarla arkadaş olun.