Mind Scanners
Mind Scanners, distopik bir metropolün sakinlerini teşhis edeceğin, retro-fütüristik bir psikiyatri simülasyonudur. Çok sayıda dünya dışı karakterin yerini tespit et ve onlara yardım etmek için arcade tarzı tedavi cihazlarını kullan. The Structure'ı dengede tutmak için zamanını ve kaynaklarını yönet. Unutma, hastalarının tüm sorumluluğu sende.