Monument Valley II
Eleştirmenlerin övgüyle bahsettiği Monument Valley'nin ödüllü devam oyunu Monument Valley II ile büyülü ve gizemli anıtların dünyasına yeniden hoş geldin.
Keşfedilecek yepyeni ortamlar ve bulmacalarla dolu Monument Valley II, optik illüzyonlardan esinlenen eşsiz sanat tarzıyla oyuncuları her an kendine hayran bırakacak gerçeküstü ve büyüleyici bir deneyim sunuyor.
Ro ve çocuğunun macerasında ilerlerken, açığa çıkarılacak heyecan verici ve gizemli mekanikler ile yol boyunca tanışılacak yeni dostlar seni bekliyor olacak.
Monument Valley'nin büyük beğeni toplayan devam oyunu Monument Valley II, seni büyülü ve gizemli mimarinin dünyasına tamamen bağımsız bir macerayla geri götürüyor. Bu deneyimin tadını çıkarmak için ilk Monument Valley'i oynamış olman gerekmiyor. Oyun, keşfedilmeyi bekleyen yepyeni dünyalar ve benzersiz bulmacalar içeriyor.
Tamamen PC için yeniden düzenlenmiş yeni bir kontrol şeması sayesinde Monument Valley evreniyle benzersiz ve dokunsal bir şekilde etkileşime geçebilirsin. Full HD ve ultra geniş ekranlar için özel olarak tasarlanmış panoramik oyun deneyimiyle birleştiğinde Monument Valley II her zamankinden daha etkileyici ve güzel görünüyor.