Moonlighter
Uzun süredir devam eden arkeolojik bir kazıda, bir dizi Kapı keşfedildi. İnsanlar, bu antik geçitlerin farklı diyarlara ve boyutlara açıldığının farkına hızlıca vardı; cesur ve korkusuz maceracılar, ölçüsüz hazineler sundu. Kazı alanının yakınında kurulan ufak ticaret köyü Rynoka, maceracılara barınak ve zor kazanılan zenginliklerini satmak için bir yer sağlıyordu.
Moonlighter, günün birinde kahraman olma hayali kuran maceracı esnaf Will'in günlük rutinini izleyen, rogue-lite unsurlara sahip bir Aksiyon RPG oyunudur.
Rynoka köyünde işinizi yürütürken, beşyaları satışa koyabilir, fiyatlarını dikkatle belirleyebilir, altın kaynaklarını yönetebilir, işe yardımcılar alabilir ve mağazayı yükseltebilirsiniz. Ancak dikkatli olun: Bazı şüpheli kişiler değerli mallarınızı çalmak isteyebilir!
Bu küçük ticaret köyünü zenginliğine kavuştururken komşularınızı tanıyın. Yeni işletmelerin kurulmasına yardımcı olun ve Rynoka'nın cennet gibi topluluğunda büyümelerine tanık olun.