Mount & Blade II
Mount & Blade II: Bannerlord büyük bir başarı elde eden ortaçağ savaş simülasyonu ve rol-yapma oyunu Mount & Blade: Warband'in heyecanla beklenen devam oyunudur.
Mount & Blade'in beceriye dayalı derin, sezgisel ve yön duyarlı dövüş sistemini kullanarak gerçek zamanlı büyük savaşlarda, ister birinci, ister üçüncü şahıs bakış açısından birliklerine önderlik et ve askerlerinle birlikte savaş.
Sıralamaya dayalı eşleştirmenin yanı sıra, eğlence amaçlı oyun modları da içeren çok oyunculu oyunlarda dünyanın dört bir yanından oyunculara karşı dövüş becerilerini sına ya da Mount & Blade II: Özel Sunucu dosyalarıyla kendi sunucunu aç.
Bambaşka bir macera deneyimlemek için Mount & Blade II: Bannerlord – Modlama Kiti'ni kullanarak oyunu isteğine göre uyarla ve yarattıklarını Steam Atölyesi aracılığıyla başkalarıyla paylaş.