Paradise Lost
Savaş, 20 yıl daha sürdükten sonra Nazilerin Avrupa'ya nükleer füzeler fırlatmasıyla alevler içinde son buldu. Felaket sonrasında Avrupa'nın merkezi, dış dünyaya kapalı bir şekilde, yıkım ve ölümcül radyasyon gizemiyle örtülü kalmaya devam etmekte.
Annesinin ölümünden sonra Polonya'nın çorak, nükleer artıklarla dolu topraklarında dolaşırken devasa bir Nazi sığınağı keşfeden 12 yaşındaki bir çocuk olan Szymon olarak oynuyorsun. Bu çocuk, annesinin değer verdiği bir fotoğrafta bulunan bir adamı arıyor. Kim bu adam? Onu bulabilecek misin?
İleri teknolojinin gizemli Slav paganizmi imgeleriyle iç içe geçtiği retrofütüristik sığınağa in ve içeride saklı yer altı şehrini keşfet. Polonyalı istilacıların ele geçirişinden, içeride yaşayanların kaderine kadar olan bitenleri, sığınağın hikâyesini açığa çıkar. Onlara ne oldu?