Parkour Labs
Parkur video oyunlarında iyi misiniz? Sörf modunda bir numara mısınız? Bu oyun tam size göre, Parkour Labs'e hoş geldiniz, becerilerinizi test edecek bir deneyim.
Vaporwave'den ilham alan bir parkur oyunu olan Parkour Labs'e hoş geldiniz. Bu oyunda nostalji ve retro estetiğin dalgalarında sörf yapabilir, rampalardan kayabilir ve akıcı dönüşler gerçekleştirebilirsiniz. 80'ler ve 90'ların kültürü, müziği ve sanatından ilham alan renkli ve gerçeküstü manzaraları keşfedin. Yeni seviyelerin ve sırların kilidini açmak için glitch efektleri ve diğer eserleri toplayın. Fare kontrolünüzü ve hareket becerilerinizi zorlayan bu eşsiz ve orijinal oyunda synthwave atmosferini deneyimleyin.