PC Building Simulator 2
1.17 Güncellemesi yepyeni geliştirmelerle resmen yayında! Kolink ve Cooler Master'ın yeni kasa modelleri, daha fazla Corsair DDR5 RAM seçeneği ve ASRock, Palit ve MSI'ın yeni nesil ekran kartlarıyla sistemlerini daha da geliştir. Ayrıca Biwin markasını da yepyeni depolama ve bellek ürünleriyle oyuna dahil ettik. Daha sezgisel ve yenilenen kontrol düzenleri sayesinde tezgâh başında geçirdiğin zaman artık çok daha akıcı olacak. Hemen oyuna gir ve kendi sistemini kurmaya başla!
Kariyer Modunda (Career Mode) kendi PC işletmeni kur ve PC toplamayı ve tamir etmeyi öğren. Atölyeni yükselt ve hem yeni araçların ve ekipmanların kilidini aç hem de seviye atla. Müşterilerine en iyi hizmeti sunarak kazanç elde et ve olumlu yorumlar yağmasını izle.
Serbest Toplama Modunda (Free Build Mode) yaratıcılığını konuştur. 1200'den fazla bileşen arasından seçimini yaparak canavar gibi bir PC tasarla ve üret. Geliştirilmiş sıvı soğutma sistemi tak, işlemcini ve ekran kartını hızlandır ve performansı zirveye taşımak için RAM zamanlamalarıyla oyna. Tasarımını test etmek ve en iyi hale getirmek için 3DMark ve Cinebench performans değerlendirmelerini kullan.
Gerçekçi donanım ve yazılım simülasyonu ile toplama çalışmalarını detaylandır. Fan Control uygulaması ve termal kamera ile soğutma sistemini iyileştir, Power Monitor ile güç tüketimini izle ve ekran kartı, işlemci, RAM ve Anakart bileşenlerine özel su blokları ekle.
French Touch, UK Garage ve Grime'dan Indie Rock'a, duygusal Dub ve Synth Pop baladlarına kadar çeşitli türlere yayılan 18 orijinal parça. Sanatçı Gavin Harrison, kayıt boyunca orijinal vintage synth'leri ve stüdyo ekipmanlarını kullanarak, prodüksiyonu tamamen dijitalin ötesine taşıyor ve duygu yüklü, kendine has bir tonu ve retro cazibesi olan bir albüm yaratıyor.