Redout: Enhanced Edition
Redout, şimdiye kadar yapılmış en hızlı oyundur. Tabii eğer onunla başa çıkabilirsen. Olay ekranda gördüğün sayılarda değil; titreşimlerde, manzara ve uçup geçen binalarda, yüksek hızlı çarpışmalarda, efektlerde, seslerde ve sürükleyiciliktedir: Her şey sen HIZLI gidiyormuşsun gibi hisset diye yapıldı.
Hazır ol; şimdiye kadar hiç duymadığın kadar yoğun ve dinamik oyun müziklerinden birini duyacaksın. Redout, deneyimini geliştirerek ve görselleri başka bir boyuta taşıyarak seni oyun tarzına ve pistteki performansına uyum sağlayan bir ses ve müzik karışımı ile içine çeker.
800 km/s hızla yarışırken en önemli duygu kontroldür. Redout, dört pervaneli helikopter kumandalarından ve gerçek manyetik kuvvetlerden türetilen inandırıcı fiziksel özelliklere sahiptir. AG kontrolünün yeni neslini ortaya çıkardık. Bir virajı fren yapmadan dönmenin her zaman bir yolu vardır, ama buna hazırlanmalı ve tüm olanaklarını kullanmalısın. Direksiyonu çevirmek, kaymak ve turbo kullanmak viraj dönmenin temel yöntemleridir: Yükseltmeler ve güçlendirmeler ile geminin hareketleri üzerinde daha da fazla kontrol sahibi olursun. Gelişmiş pistlere çıkmak için önce gemin üzerinde mutlak hâkimiyete sahip olman gerekecek.