Resident Evil Requiem
Grace Ashcroft kıyafeti, 27 Şubat 2026 TSİ 08.00 itibarıyla Fortnite'ta kullanabileceğin oyun içi bir kozmetiktir.
30 Ekim 2025 TSİ 01.00'den itibaren Epic Games Store'da yapılan Resident Evil Requiem ön satın alımı veya satın alımı, 27 Şubat 2026 TSİ 08.00'den sonra sana Fortnite'ta Grace Ashcroft kıyafeti kazandıracaktır.
Oyunun 27 Şubat 2026 TSİ 02.00'de gerçekleşecek çıkışıyla birlikte, Resident Evil Requiem'i satın alan kullanıcılara Fortnite'ta Grace Ashcroft kıyafeti de verilecektir. Yalnızca Resident Evil Requiem'i, Fortnite oynamak için kullandığın Epic hesabıyla satın aldığından emin ol.
Grace Ashcroft kıyafeti ayrıca 1 Mart 2026 TSİ 02.00'den 8 Mart 2026 TSİ 01.59'a kadar Fortnite Mağazası'ndan ayrı olarak da satın alınabilecektir.
Evet! PC veya mobilde Epic hesabınla giriş yaptıysan ya da konsol hesabını/hesaplarını Epic hesabına bağladıysan, Grace Ashcroft kıyafeti 27 Şubat 2026 TSİ 08.00 itibarıyla Fortnite Dolabında yer alacaktır.
Grace Ashcroft kıyafetini halihazırda Fortnite İçerik Mağazası'ndan satın aldıysam ve ardından Resident Evil Requiem'i Epic Games Store üzerinden satın alırsam ne olur?
Grace Ashcroft kıyafetini zaten satın aldıysan, Grace Ashcroft kıyafeti yerine Fortnite içinde 1.500 V-Papel verilecektir.
Resident Evil Requiem'i Epic Games Store üzerinden satın alıp ardından iade edersem Grace Ashcroft kıyafeti bende kalır mı?
Resident Evil Requiem'i iade edersen, Fortnite içindeki bu satın alım aracılığıyla edindiğin Grace Ashcroft kıyafetini kaybedersin.
Fortnite'taki Grace Ashcroft kıyafeti, Resident Evil Requiem Epic Games Store'da satışta kaldığı sürece sunulmaya devam edecektir.