Retreat to Enen
Yıl M.S. 3600. Yok olmanın eşiğinden dönen insanlık, savaş ve çekişme yerine yaşamı ve barışı seçti. Şimdi yetişkinlik ayini zamanı. Efsanevi Enen'e yolculuk et. Ayini tamamlamak ve dünyadaki yerini bulmak için keşfet, kaynak topla, avlan, inşa et ve meditasyon yap.
Retreat To Enen, bu yetişkinlik ayinine odaklanıyor. Bu efsanevi adaya git ve tek başına hayatta kalarak, adanın sırlarını keşfederek ve meditasyon sanatında ustalaşarak doğayla barışçıl bir uyum içinde yaşamayı öğren.