Return to Ash
Tanıdığı hastane odasından eser kalmamış. Pencerenin ötesinde sonsuzluğa uzanan, beyaz bir hiçlik var. Olağan sancıları ve ağrıları dinmiş; kendini yıllardır hissetmediği kadar iyi hissediyor. Bu bir rüya mı, yoksa... Return to Ash, duygusal hikâye anlatımına ve ilişki kurmaya odaklanan, anlatı temelli bir görsel roman. Vereceğin kararlar Ashleigh'nin yolculuğunu şekillendirecek ve öyküsünün nasıl sona ereceğini belirleyecek. Gizemli bir öbür dünyayı keşfet, bu tuhaf arafa hapsolmuş diğer ruhlarla bağ kur ve kendisine "Ölüm" (Death) diyen maskeli bir varlığın imkânsız, işkence gibi sınavlarıyla yüzleş.