Rogue Spirit
Rogue Spirit hafif gizlilik unsurları içeren üç boyutlu bir rogue-lite aksiyon oyunu. Midra Krallığı Prensi'nin Hayaleti olarak düşman karakterleri ele geçirip eşsiz yeteneklerini özümse ve topraklarını çürütmüş kötücül varlıklarla savaş.
Gerçeklik ve ruhlar dünyası şimdi birleşti. Midra Krallığı'nın halkını şeytani istilacılardan kurtarmak için Kaos'un ordularını alt et.
Rogue Spirit hafif gizlilik unsurları içeren üç boyutlu bir rogue-lite aksiyon oyunu. Midra Krallığı Prensi'nin Hayaleti olarak düşman karakterleri ele geçirip eşsiz yeteneklerini özümse ve topraklarını çürütmüş kötücül varlıklarla savaş. Krallığının köyleri, ormanları ve bataklıklarından geçerken, ele geçirilmiş düşmanlara karşı savaşarak yeteneklerini edinmen ve dövüş tarzını şartlara göre uyarlaman gerekiyor.
Her alt edilen düşman, hayatta kalmak için daha büyük şans veren bir beden fırsatı sunuyor.