Keşfetmek, kayıt altına almak, yeni insanlarla tanışmak ve etrafındaki enteresan dünyanın sırlarını çözmek üzerine kurulu bir oynanış seni bekliyor. Her bir kayıt aracı farklı bir katmanı yakalamaya yarıyor; sesler ve müzik, sanat ve mimari, başlarından önemli olaylar geçen karakterlerin hikâyeleri.