Shadowrun Hong Kong - Extended Edition
HONG KONG. Kaosun, savaşın ve siyasi karışıklığın ortasında istikrarlı ve zengin bir uğrak liman. Karşıtlıkların yaşandığı bir bölge olan Hong Kong Serbest Girişim Bölgesi, Altıncı Dünya'daki en başarılı iş merkezlerinden biridir ve dünyanın en tehlikeli çarpık kentleşme alanlarından birine ev sahipliği yapmaktadır. Hayatın ucuz ve her şeyin satılık olduğu; parlak ışıkların, ışıldayan kulelerin ve huzursuz ruhların bölgesi.
Seattle'da yaşayan eski bir mahkum olarak dürüst bir şekilde geçimini sağlamaya çalışırken, üvey evladın onunla Çin'de buluşman için yalvardığında işler sarpa sarıyor ve polisin seni tutuklamaya çalıştığını öğreniyorsun. Tutuklamaktan kasıtları ise gördükleri yerde seni öldürmek! Mistik ve teknik güçleri kullanarak savaşabilen büyük kişiliklere sahip paralı askerlerden oluşan Shadowrunner ekibini kur ve elit şirket ve polis kuvvetlerine karşı durumu tersine çevir. Gerçek zamanlı keşif ve sıra tabanlı aksiyon ile ölümcül bir komplo, kurumsal düzeydeki bir açgözlülük, Triad üyeleri, sosyal ayrımcılık ve çete savaşlarıyla karşılaşacaksın.